АВТОРИЗОВАТЬСЯ НА ПРОЕКТЕ
ADD REVIEW ABOUT HOTEL
Sign up: 03.11.13
Countries, cities: 7 / 12
Reviews: 18
Comments: 53
Readership: 6283
Photos: 0
1 БЛАГОДАРНОСТЬ
Отзыв об отеле Fayrouz Resort , Hilton Sharm El Sheikh Fayrouz Resort (отель был переименован 01.01.24)
Vacation as a With friends in
September 2023
27.09.23 - 06.10.23
- Recommend this hotel

4.7

5- accommodation

5 service

5- food

Guest status confirmed via voucher
Gratitude - does not affect the rating

Если вернусь, то только в Файроуз

Отдыхала в этом отеле в апреле и вот, в конце сентября вернулась снова.... Мы прилетели рано утром, номеров не было, пришлось ждать заселения. Но нас отправили на завтрак, затем выдали пляжные полотенца, пароль от Wi-Fi и мы отправились на пляж. Пляж у отеля прекрасный, мы гуляли по береговой линии, и такого пляжа нет ни у одного отеля. При том, что отель был заполнен, места на пляже были всегда. Заселение: Сначала расстроилась, что поселили в номер в конце отеля, но, когда вышла на террасу, то поняла, что нам повезло, Терраса выходила на маленький бассейн, народ мимо нас не ходил, бассейн почти всегда был свободен, вода в бассейне теплая. Питание: Нас все устроило, мясо, рыба , курица были всегда, но мы и не привередливы в еде. Пользовались индивидуальным трансфером из аэропорта в отель, и обратно, при выезде. Ну очень удобно, дорога занимает 10-15 минут. Попробовала в апреле трансфер этой компании, ну и , соответственно, во вторую поездку сразу заказали индивидуальный трансфер ( не у туроператора)

Advantages
море пляж удобство расположения
Disadvantages
для меня их нет
Added 08.10.23 10:40 (1 018 characters in the review)
Add comment
Complain

13:21 29.11.23

Dear NATALIA, It is our real pleasure and gratitude to receive positive comments from a very important guest like yourself. I am so happy and proud that we succeeded to meet your expectations and we managed to make your recent holiday as enjoyable as ever. Your constructive comments are well taken and will be communicated to all the department heads concerned, rest assured that only through your comments, we aim to improve the level of services that our guests' receive, and in today's world, this is essential. Once again, I would like to thank you for the time spent to write to us and we really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home. Sincerely Yours, Mostafa Khalaf Cluster General Manager Sharm Dreams and Fayrouz

19:15 29.11.23

Good afternoon my name is Natalya Konokhova, I stayed at your hotel twice, April 11-18, 2023 and September 27 to October 6, 2023. I'm going to the Fayrouz Hotel in February-March 2024. Are there any compliments for regular guests?

20:01 29.11.23

Dear Natalia
greeting from fayrouz resort .
sure we provide compliments for the repeater guest .
please send me your voucher once you book \
Regards
Mohamed

Чтобы добавить комментарий, необходимо авторизоваться
Поле обязательно для заполнения
Поле обязательно для заполнения
Sign up